خرید و قیمت عمده زرین گیاه
نوشته شده توسط : azizi

خريد و قيمت عمده زرين گياه

زرين گياه، گياه علفي دارويي با نام علمي Dracocephalum Kotschyi است که در نواحي کوهستاني و سرد سير مانند جنوب اصفهان خراسان شمالي کوه هاي نواحي چهارمحال بختياري در حدود 2500 از سطح دريا در نوارشد ميکند. گياه زرين گياه يک گياهي است که جزو گونه نعناعيان است. برگ هاي زرين گياه به صورت دندانه اي شکل است. گل هاي زرين گياه سفيد رنگ و بوته اي است.

خريد و قيمت عمده زرين گياه

زرين گياه عموما در قيمت رشد ميکند . خواص بي نظير اين گياه دارويي را به يک گياه پر درخواست تبديل کرده است.زرين گياه با دارا بودن ترکيباتي مانند ليمونين پرليل و کاريوفيلين به يک گياه درماني فوق العاده است. کاربردهاي درماني ويژه ي زرين گياه مانند بهبود جريان خون پيشگيري از سرطان تقويت حافظه سردرد کاهش تب بهبود درد مفاصل اين گياه کوهي را به يک گزينه ي عالي درماني تبديل کرده است.

براي اطلاع از  خريد عمده زرين گياه ميتوانيد با مراجعه به سايت فروشگاهي هايار از قيمت روز اين گياه مطلع شويد.همچنين ميتوانيد با خريد زرين گياه از سايت هايار اين گياه درماني را از سراسر ايران با قيمت مناسب و بسته بندي هاي با کيفيت دريافت کنيد.

خريد زرين گياه براي درمان

خواص ويژه زرين گياه براي درمان انواع بيماري ها و اختلالات جسمي باعث ترجيح اين گياه به داروهاي شيميايي شده است.خواص بي نظير زرين گياه شامل موارد زير است :

درمان دردهاي مفصلي
يکي از مهم ترين ويژگي زرين گياه درمان مشکلات روماتيسم و مفصلي مانند ارتروز يا ارتريت و... است.زرين گياه با بهبود جريان خون باعث تاثير زياد در بهبود درد مفاصل شده و اين گياه پرکاربرد را تبديل به يک گزينه اي براي بهبود درمان درد بدن کرده است

بهبود حافظه و درمان ام اس
خواص بي نظير زرين گياه در تقويت و بهبود حافظه بسيار موثر است. استفاده از زرين گياه باعث جلوگيري از مشکلاتي مانند ام اس شده و اين ويژگي ها باعث تبديل شدن زرين گياه به بهترين روش هاي درماني مشکلات حافظه است.خواص زرين گياه علاوه بر درمان حافظه در جلوگيري از بروز سرطان نيز بسيار موثر است.

تقويت سيستم ايمني و کاهش چربي
خواص زرين گياه علاوه بر موارد بالا در تقويت سيستم ايمني بدن افزايش جريان خون در بدن و کاهش ميزان کلسترول و چربي بدن نيز موثر است. بيماران مبتلا به چربي خون با استفاده از زرين گياه ميتوانند اين گياه دارويي را به عنوان يکي از روش هاي درماني استفاده کنند.

درمان سرگيجه و سردرد
زرين گياه با تاثير بر بهبود سرگيجه يا سردرد در کاهش علايم ميگرن و سرگيجه بسيار موثر است.نوشيدن يک فنجان زرين گياه براي بهبود علايم سردرد و ميگرن يک گزينه ي عالي است.

خريد زرين گياه براي درمان سرطان
زرين گياه با دارا بودن عناصري مانند ليمونن که يک کنترل کننده آنزيم بدن است به عنوان يک آنتي باکتريال آنتي ويروس در بهبود دردهاي مفاصل تسکين درد برطرف کردن علايم سرماخوردگي و بيماري هاي ويروسي کاربرد دارد.از ديگر عناصر موجود در زرين گياه زانتوميکرول Xanthomicrol و ژرانيول Xanthomicrol است که به عنوان يک پيشگيري کننده از سرطان مانع تکثير سلول هاي سرطاني ميشوند.

اين ترکيب با مطالعه در ازمايش نشان داده است که با جلوگيري از گسترس سلول هاي سرطاني از بروز سرطان و علايم آن جلوگيري ميکند.

خريد و قيمت عمده زرين

روش مصرف زرين گياه
طريقه مصرف زرين گياه :مقداري از زرين گياه را به مدت چند دقيقه جوشانده و در يک قوري دم کنيد .پس از دم کشيدن ان ميتوانيد دمنوش زرين گياه را ميل کنيد.ترکيب کردن زرين گياه با عسل باعث بهبود طعم آن ميشود.

دليل خريد زرين گياه و اهميت آن
اهميت استفاده از گياهان دارويي به دليل نداشتن عوارض يا کم بودن عوارض ان تبديل به يک گزينه درماني در زمان ما شده است. زرين گياه از زمان قديم در طب سنتي ما نقش برجسته اي دارد.استفاده از داروهاي گياهي مانند زرين گياه در طولاني مدت باعث تاثير و نتيجه بخش بودن ان است و استفاده مداوم از ان ميتواند به عنوان يک گزينه ي جايگزين داروهاي شيميايي و عوارض دار باشد.

مجموعه ي هايار طب به عنوان يک مجموعه ي فعال در زمينه ي عرضه عمده محصولات گياهي خريد زرين گياه را از سراسر کشور امکان پذير کرده است.متقاضيان خريد عمده زرين گياه ميتوانند اين محصول پر خاصيت گياهي را با ثبت سفارش در سايت با مناسب ترين قيمت دريافت کنند. براي استعلام قيمت روز زرين گياه و خريد عمده ي ان ميتوانيد به سايت هايار مراجعه کرده و با ثبت سفارش خود اين گياه دارويي را از سراسر ايران دريافت کنيد.

قيمت عمده زرين گياه در سال 1401

 عرضه زرين گياه در سال هاي اخير به دليل عواملي که به آن ميپردازيم با کاهش قابل توجهي مواجه شده است . علت هاي کمبود و خطر انقراض زرين گياه ميتوان به موارد زير اشاره کرد:

  • برهم زدن چرخه ي طبيعت توسط انسان
  • چراي زياد دام ها
  • کم شدن ميزان ضخامت و عمق خاک
  • افزايش شيب منطقه ي رشد زرين گياه
  • جوانه زني نامنظم به دليل تغييرات و جابه جايي فصول

کاهش عرضه و افزايش تقاضا براي خريد اين محصول باعث افزايش قيمت زرين گياه در سال 1401 شده است . افزايش نرخ ارز کمبود ميزان برداشت زرين گياه هزينه هاي حمل و نقل نيروي انساني از عواملي موثر در تعيين قيمت زرين گياه است .

براي اطلاع از قيمت خريد زرين گياه ميتوانيد با مراجعه به سايت فروشگاهي هايار از قيمت روز اين گياه مطلع شويد.همچنين ميتوانيد با خريد زرين گياه از سايت هايار اين گياه درماني را از سراسر ايران با قيمت مناسب و بسته بندي هاي با کيفيت دريافت کنيد.

خريد و قيمت عمده زرين گياه

خريد عمده زرين گیاه

بسياري از افراد به دليل خواص دارويي فراوان اين محصول متقاضي خريد عمده زرين گياه است . تاثيرات فراوان طبي اين گياه مانند بهبود سيستم ايمني بدن افزايش سرعت بهبود زخم خواص تسکين دهنده ي درد خواص درمان ميگرن و سرگيجه و ضد سراطاني زرين گياه اين گياه دارويي را به يک گياه پرکاربرد و پر درخواست تبديل کرده است.

متقاضيان خريد عمده زرين گياه ميتوانند با سفارش خريد عمده اين محصول به صورت بسته اي در حجم هاي مختلف اين گياه پر کاربرد را در بسته بندي هاي با کيفيت و مناسب ترين قيمت بازار به صورت مستقيم از مجموعه ي هايار دريافت کنند. براي دريافت راهنمايي جهت خريد عمده زرين گياه ميتوانيد با شماره زير تماس گرفته و از راهنمايي کارشناسان ما استفاده کنيد.

شماره تماس:09138105191
آدرس: اصفهان، چادگان، روستاي علي عرب، خيابان نور، کوچه شيخ مفيد، پلاک

 





:: برچسب‌ها: خرید زرین گیاه , قیمت زرین گیاه , خرید عمده زرین گیاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: